In uw gebruikersaccount staat een aantal persoonlijke gegevens. Deze kunt u zelf beheren. Zorg in ieder geval dat uw mobiele nummer klopt, u heeft dit nodig bij cruciale handelingen in TenderNed.
Uw persoonlijke gegevens wijzigen
U kunt sommige persoonlijke gegevens wijzigen en ook een aantal van uw voorkeuren beheren. Ga hiervoor via Persoonlijke instellingen naar uw Persoonlijke gegevens en klik op wijzigen.
Uw gebruikersnaam kunt u niet wijzigen.
Uw mobiele telefoonnummer wijzigen
Uw mobiele nummer is erg belangrijk. U heeft het nodig omdat u bij sommige handelingen in TenderNed een TAN-code per SMS ontvangt. Bijvoorbeeld bij het openen van de kluis. Zonder correct mobiel nummer kunt u deze handelingen niet doen.
U heeft uw oude nummer/ telefoon nog
- Ga naar uw Persoonlijke gegevens.
- Klik op Wijzigen.
- Vul uw nieuwe nummer in en klik op Verifieer nummer.
- U ontvangt een code op uw oude en uw nieuwe telefoon.
- Vul beide codes in op uw scherm en sla op.
- Uw mobiele nummer is gewijzigd.
U heeft uw oude nummer/ telefoon niet meer
- Ga naar uw Persoonlijke gegevens.
- Klik op Wijzigen.
- Klik op Ik beschik niet meer over dit mobiele nummer en wil een ander nummer gebruiken.
- U krijgt nu een melding dat uw mobiele nummer geblokkeerd is, en dat er een bericht verstuurd is naar uw lokaal beheerder ter goedkeuring. Als u dat zelf bent, dan kunt u de aanvraag zelf goedkeuren.
- Nadat uw verzoek is goedgekeurd door de lokaal beheerder, kunt u uw nieuwe mobiele nummer opgeven.
- Ga opnieuw naar uw Persoonlijke gegevens.
- Klik op Wijzigen.
- Vul uw nieuwe nummer en klik op Verifieer nummer.
- U ontvangt een code op uw nieuwe telefoon.
- Vul de code in op uw scherm en sla op.
- Uw mobiele nummer is gewijzigd.
Standaard-organisatie instellen
Werkt u namens meerdere aanbestedende diensten, dan kunt u een standaard-organisatie instellen. Dit is de organisatie namens wie u standaard inlogt. Ga hiervoor naar Persoonlijke instellingen en dan Persoonlijke gegevens.