Storing in TenderNed dit kunnen aanbestedende diensten doen

Door onderhoud of storingen kan TenderNed tijdelijk beperkt of niet beschikbaar zijn.

Bekijk bekende storingen

Ervaart u problemen met TenderNed? Kijk dan op de homepage van TenderNed. Storingen die bij ons bekend zijn melden we daar. Storingen melden we ook altijd via ons Twitter-account.

Meld een storing

Staat er nog niets op de site of Twitter, maar merkt u toch dat iets niet goed werkt? Meld dit dan alstublieft bij onze Servicedesk via 0800-8363376 of servicedesk@tenderned.nl. Dan kunnen wij het zo snel mogelijk oplossen.

Gebruik de chatfunctie bij storingen

Als er een storing is, of een andere calamiteit, dan kunt u tijdens kantooruren ook chatten met onze Servicedesk. Wanneer de chat actief is dan staat hij zowel op de site, als in de applicatie.

Gepland onderhoud en opgeloste storingen bekijken

U kunt het overzicht onderhoud en storingen bekijken. Hierin staat wanneer we onderhoud hebben gepland. Na afloop van een storing wordt hier ook begin- en eindtijd en een korte toelichting neergezet.

Aanbestedende dienst met een deadline? Houd de kluis gesloten

Zodra er een storing is vastgesteld, informeert de Servicedesk van TenderNed aanbestedende diensten van wie de inschrijftermijn binnen een uur sluit per telefoon of e-mail.

Geldt dit voor u? Overweeg dan de sluitingstermijn te verlengen zodat getroffen ondernemers alsnog kunnen inschrijven. U moet hier dan wel expliciet om vragen.

Open de kluis van uw aanbesteding niet direct na einde van de storing. Als u de kluis wel opent, kunt u de sluitingstermijn niet meer verlengen. Na afloop van de storing biedt TenderNed u de mogelijkheid om kluissluitingen die tijdens de storing vielen te verplaatsen. Dat doen we alleen als u of een van de andere getroffen aanbestedende diensten hierom vraagt.

Voorkom onnodige stress

Neem in uw aanbestedingsstukken op wat geïnteresseerde ondernemers moeten doen als er een storing is in TenderNed of cruciale voorzieningen zoals de internetverbinding of eHerkenning. Hoe kan een ondernemer de storing melden? Wat moeten ze doen? Wie kunnen ze bellen?

Maak duidelijk wat u gaat doen als een storing gemeld wordt. Wordt de inschrijftermijn verlengd? Kan de inschrijving bij langdurige storing op andere wijze worden ingediend?

Naar boven