Uw eHerkenningsmiddel is gewijzigd

Als er iets wijzigt aan uw eHerkenningsmiddel dan moet u het opnieuw koppelen aan uw bestaande account in TenderNed. Daarna pas kunt u er weer mee inloggen. U doet dit als u een eHerkenningsmiddel met een ander veiligheidsniveau heeft gekregen. Of als u bent overgestapt naar een andere leverancier.

Krijgt u een nieuw KVK-nummer, dan heeft u ook een nieuw eHerkenningsmiddel nodig. In dat geval moet u uw onderneming opnieuw registreren op TenderNed.

eHerkenning opnieuw koppelen

  • Klik op Inloggen / Registreren bovenaan de pagina
  • Ga naar de tab Ondernemers
  • Kies voor Log in met eHerkenning
  • Kies uw leverancier en log daarna in met eHerkenning
  • Het systeem herkent dat uw eHerkenningsmiddel niet (meer) aan een onderneming is gekoppeld
  • Op het volgende scherm kiest u Koppel opnieuw aan uw bestaande account
  • Uw gegevens worden automatisch gecontroleerd. Als alles klopt dan krijgt u een TAN-code per SMS. Vul de code in op het scherm.
  • Uw eHerkenning is nu opnieuw gekoppeld. U kunt voortaan met dit middel inloggen.

Nieuw KVK-nummer? Registreer uw onderneming opnieuw.

Wijzigt uw onderneming van rechtsvorm of krijgt deze een nieuwe eigenaar? Dan krijgt u een nieuw KVK-nummer. Dan heeft u ook een nieuw eHerkenningsmiddel nodig.

U moet dan de ‘nieuwe’ onderneming met het nieuwe KVK-nummer opnieuw registreren binnen TenderNed. Dit doet u met een eHerkenningsmiddel dat gekoppeld is aan dat nieuwe KVK-nummer.

Lopende aanbestedingen op oud KVK-nummer

Werkt het eHerkenningsmiddel van uw oude KVK-nummer niet meer en heeft u nog lopende aanbestedingen onder uw ‘oude’ registratie? Dan kunt u alsnog toegang krijgen tot dit account. Klik hiervoor op Problemen met eHerkenning en log in met uw TenderNed gebruikersnaam dat hoort bij uw oude account. U krijgt eenmalig een verificatiecode om in te loggen.

Naar boven
Logo Rijksoverheid - Naar beginpagina van Tenderned.nl