Als er iets wijzigt aan uw eHerkenningsmiddel dan moet u het opnieuw koppelen aan uw bestaande account in TenderNed. Daarna pas kunt u er weer mee inloggen. U doet dit als u een eHerkenningsmiddel met een ander veiligheidsniveau heeft gekregen. Of als u bent overgestapt naar een andere leverancier.
Krijgt u een nieuw KVK-nummer, dan heeft u ook een nieuw eHerkenningsmiddel nodig. In dat geval moet u uw onderneming opnieuw registreren op TenderNed.
eHerkenning opnieuw koppelen
- Klik op Inloggen / Registreren bovenaan de pagina
- Ga naar de tab Ondernemers
- Kies voor Log in met eHerkenning
- Kies uw leverancier en log daarna in met eHerkenning
- Het systeem herkent dat uw eHerkenningsmiddel niet (meer) aan een onderneming is gekoppeld
- Op het volgende scherm kiest u Koppel opnieuw aan uw bestaande account
- Uw gegevens worden automatisch gecontroleerd. Als alles klopt dan krijgt u een TAN-code per SMS. Vul de code in op het scherm.
- Uw eHerkenning is nu opnieuw gekoppeld. U kunt voortaan met dit middel inloggen.
Nieuw KVK-nummer? Registreer uw onderneming opnieuw.
Wijzigt uw onderneming van rechtsvorm of krijgt deze een nieuwe eigenaar? Dan krijgt u een nieuw KVK-nummer. Dan heeft u ook een nieuw eHerkenningsmiddel nodig.
U moet dan de ‘nieuwe’ onderneming met het nieuwe KVK-nummer opnieuw registreren binnen TenderNed. Dit doet u met een eHerkenningsmiddel dat gekoppeld is aan dat nieuwe KVK-nummer.
Lopende aanbestedingen op oud KVK-nummer
Werkt het eHerkenningsmiddel van uw oude KVK-nummer niet meer en heeft u nog lopende aanbestedingen onder uw ‘oude’ registratie? Dan kunt u alsnog toegang krijgen tot dit account. Klik hiervoor op Problemen met eHerkenning en log in met uw TenderNed gebruikersnaam dat hoort bij uw oude account. U krijgt eenmalig een verificatiecode om in te loggen.