Lees hoe u inlogt met eHerkenning, hoe u uw persoonlijke gegevens en de gegevens van uw organisatie beheert.
Inloggen op TenderNed als ondernemer
Als ondernemer logt u in op TenderNed met het eHerkenningsmiddel van uw onderneming. Als er problemen zijn met eHerkenning dan kunt u eenmalig inloggen met een code per SMS via de link “problemen met eHerkenning”. Wijzigt er iets aan uw eHerkenningsmiddel, dan moet u het opnieuw koppelen in TenderNed aan uw bestaande account.
Persoonlijke gegevens en mobiel nummer wijzigen
In uw persoonlijke gebruikersaccount staan een aantal persoonlijke gegevens. Deze kunt u zelf beheren. Log hiervoor in op TenderNed en ga via Instellingen naar uw Persoonlijke gegevens. Zorg in ieder geval dat uw mobiele nummer klopt, u heeft dit nodig bij sommige handelingen in TenderNed zoals bij het indienen van uw inschrijving op een aanbesteding.
Organisatiegegevens wijzigen
Alleen de lokaal beheerder van uw organisatie kan uw organisatiegegevens in TenderNed aanpassen. Bijvoorbeeld als u verhuist, een nieuwe vestiging opent of uw dienstverlening uitbreidt.
Interesseprofiel instellen
Met een interesseprofiel kunt in TenderNed een zoekopdracht bewaren. U kunt vervolgens attenderingen ontvangen als er nieuwe of gewijzigde aanbestedingen zijn gepubliceerd, die voldoen aan uw zoekopdracht.
Uw onderneming verwijderen uit TenderNed?
Het is niet mogelijk om een onderneming te verwijderen uit TenderNed. Het TenderNed-account van uw onderneming kan wel worden geblokkeerd door de Servicedesk. U moet dit per mail vragen aan de Servicedesk.