Persoonlijke gegevens en mobiel nummer wijzigen

In uw persoonlijke gebruikersaccount staan een aantal persoonlijke gegevens. Deze kunt u zelf beheren. Log hiervoor in op TenderNed en ga via Instellingen naar uw Persoonlijke gegevens. Zorg in ieder geval dat uw mobiele nummer klopt, u heeft dit nodig bij sommige handelingen binnen TenderNed.

Uw persoonlijke gegevens wijzigen

U kunt sommige persoonlijke gegevens wijzigen en ook een aantal van uw voorkeuren beheren. Ga hiervoor via Instellingen naar uw Persoonlijke gegevens en klik op wijzigen.

Uw mobiele telefoonnummer wijzigen

Uw mobiele nummer is erg belangrijk. U heeft het nodig omdat u bij sommige handelingen in TenderNed een TAN-code per SMS ontvangt. Zonder correct mobiel nummer kunt u deze handelingen niet doen.

Hoe u uw mobiele nummer wijzigt is afhankelijk van uw autorisatierol in TenderNed. En of u uw oude nummer nog kunt gebruiken. 

U bent lokaal beheerder en u heeft uw oude nummer nog

  • Ga naar uw Persoonlijke gegevens
  • Klik op Wijzigen
  • Vul uw nieuwe nummer in en klik op Verifieer nummer
  • U ontvangt een code op uw oude en uw nieuwe telefoon
  • Vul beide codes in op uw scherm en sla op
  • Uw mobiele nummer is gewijzigd

U bent lokaal beheerder en u heeft uw oude nummer niet meer

  • Ga naar uw Persoonlijke gegevens
  • Klik op Wijzigen
  • Klik op de link Ik beschik niet meer over dit mobiele nummer en wil een ander nummer gebruiken
  • U krijgt nu een melding dat uw mobiele nummer geblokkeerd is. Druk op OK
  • Vervolgens ontvangt u een bericht in uw berichtenbox. Keur dit goed
  • Na goedkeuring van het bericht kunt u vervolgens opnieuw via uw Persoonlijke gegevens uw nummer invullen
  • Uw mobiele nummer is gewijzigd

U heeft een andere rol in TenderNed en u heeft uw oude nummer nog

  • Ga naar uw Persoonlijke gegevens
  • Klik op Wijzigen
  • Vul uw nieuwe nummer in en klik op Verifieer nummer
  • U ontvangt een code op uw oude en uw nieuwe telefoon
  • Vul beide codes in op uw scherm en sla op
  • Uw mobiele nummer is gewijzigd

U heeft een andere rol in TenderNed en u heeft uw oude nummer niet meer

  • Ga naar uw Persoonlijke gegevens
  • Klik op Wijzigen
  • Klik op Ik beschik niet meer over dit mobiele nummer en wil een ander nummer gebruiken
  • U krijgt nu een melding dat uw mobiele nummer geblokkeerd is, en dat er een bericht verstuurd is naar uw lokaal beheerder ter goedkeuring
  • Nadat uw verzoek is goedgekeurd door de lokaal beheerder, kunt u uw nieuwe mobiele nummer opgeven
  • Ga opnieuw naar uw Persoonlijke gegevens
  • Klik op Wijzigen
  • Vul uw nieuwe nummer en klik op Verifieer nummer
  • U ontvangt een code op uw nieuwe telefoon
  • Vul de code in op uw scherm en sla op
  • Uw mobiele nummer is gewijzigd
Naar boven