Inloggen op TenderNed als ondernemer

Als ondernemer logt u in op TenderNed met het eHerkenningsmiddel van uw bedrijf. Als er problemen zijn met eHerkenning dan kunt u eenmalig inloggen met een code per SMS. Wijzigt er iets aan uw eHerkenningsmiddel, dan moet u het opnieuw koppelen aan TenderNed.

Nog geen account?

Staat uw bedrijf nog niet geregistreerd dan moet u eerst een account aanmaken in TenderNed. Staat uw bedrijf wel geregistreerd maar heeft u geen toegang. Dan moet u eerst uzelf als gebruiker registreren.

Inloggen op TenderNed met eHerkenning

  • Klik op Inloggen / Registreren bovenaan de pagina
  • Ga naar de tab Ondernemers
  • Kies voor Log in met eHerkenning
  • Kies uw leverancier en log daarna in met eHerkenning
  • U gaat weer terug naar TenderNed en bent ingelogd
  • Uitloggen doet u via het menu, of boven aan de pagina

Als u dit voor de eerste keer heeft gedaan, dan worden uw voorkeuren soms bewaard. U hoeft dan uw leverancier niet iedere keer te kiezen. Hoe dit werkt is afhankelijk van de cookie- en veiligheidsinstellingen van uw computer.

Problemen met eHerkenning, inloggen lukt niet

Het kan voorkomen dat het u niet lukt om in te loggen. Bijvoorbeeld omdat er ergens een technisch probleem is. Check dan bij de leverancier van uw eHerkenningsmiddel of daar een storing is.

Als het probleem dan niet is opgelost, dan kunt u bij TenderNed eenmalig een TAN-code opvragen om mee in te loggen. Klik hiervoor op het inlogscherm op Problemen met eHerkenning en volg de instructies.

Uw eHerkenningsmiddel is gewijzigd, opnieuw koppelen

Als er iets wijzigt aan uw eHerkenningsmiddel dan moet u het opnieuw koppelen aan TenderNed. Daarna pas kunt u er weer mee inloggen. U moet dit doen als u een eHerkenningsmiddel met een ander veiligheidsniveau heeft gekregen. Of als u bent overgestapt naar een andere leverancier.

  • Klik op Inloggen bovenaan de homepage www.tenderned.nl
  • Ga naar de tab Ondernemers
  • Kies voor Log in met eHerkenning
  • Kies uw leverancier en log daarna in met eHerkenning
  • Het systeem herkent dat uw eHerkenningsmiddel niet (meer) aan een onderneming is gekoppeld
  • Op het volgende scherm kiest u Koppel opnieuw aan uw bestaande account
  • Uw gegevens worden automatisch gecontroleerd. Als alles klopt dan krijgt u een TAN-code per SMS. Vul deze in op het scherm.
  • Uw eHerkenning is nu opnieuw gekoppeld. U kunt voortaan met dit middel inloggen.
Naar boven