Organisatiegegevens wijzigen in TenderNed

Alleen een lokaal beheerder van uw organisatie kan uw organisatiegegevens aanpassen in TenderNed. Bijvoorbeeld als u verhuist, een nieuwe vestiging opent of uw dienstverlening uitbreidt.

Zorg voor een actueel ondernemingsprofiel

Waarschijnlijk heeft u de gegevens van uw onderneming ingevoerd toen u een TenderNed-account aanmaakte. Het is goed om regelmatig te checken of deze gegevens nog actueel zijn. Dan hoeft u dat niet te doen als u meedoet aan een aanbesteding. Daarnaast krijgen potentiële opdrachtgevers zo een correct beeld van uw bedrijf. Bijvoorbeeld als ze kandidaten zoeken voor een onderhandse aanbesteding.

Pas uw organisatiegegevens aan

Via Gegevens kunt u het profiel van uw onderneming updaten. U heeft daarbij de volgende mogelijkheden:

  • Geef het vakgebied van uw onderneming aan met CPV-codes
  • Geef de regio’s waar uw werkzaam bent aan met NUTS-codes
  • Voeg eventuele vestigingen toe
  • Vink 'ja' aan als uw organisatie beschut werk biedt

Tip: Voeg herstelgegevens toe of controleer of deze nog kloppen

Zorg ervoor dat er bij uw organisatiegegevens het e-mailadres van een bestuurslid, de eigenaar of beslissingsbevoegde staat vermeld en dat er een herstelmailadres is opgegeven (aan deze e-mailadressen hoeft geen TenderNed-account gekoppeld te zijn). Zo zorgt u ervoor dat uw onderneming altijd volledige toegang kan krijgen tot TenderNed.

Via de herstelgegevens kan een medewerker met een TenderNed-account lokaal beheerder worden als de lokaal beheerder(s) niet beschikbaar zijn. Bijvoorbeeld bij vakantie, ziekte of uitdiensttreding.

  • Log in op TenderNed
  • Ga in het menu naar Gebruikers
  • Klik op Lokaal beheerder worden om de aanvraag te starten
Naar boven
Logo Rijksoverheid - Naar beginpagina van Tenderned.nl