Storing bij het inschrijven op een aanbesteding? Kom in actie!

Nieuws | 15 januari 2025

Is er een storing bij uw mobiele provider, eHerkenningsleverancier of bij TenderNed precies op het moment dat u zich wilt aanmelden of inschrijven? En nadert de deadline? Meld dit voordat de deadline is verlopen aan de aanbestedende dienst.

TenderNed informeert de aanbestedende dienst ook

Wanneer TenderNed een storing vaststelt, worden de betrokken aanbestedende diensten geïnformeerd. Alleen heeft niet iedere storing een impact op alle gebruikers. Daarom is het ook van belang dat u de aanbestedende dienst informeert. Op basis van de verkregen informatie van TenderNed en de betrokken ondernemers kan de aanbestedende dienst ervoor kiezen de deadline te verschuiven.

Deadline verschuiven na kluissluiting?

Aanbestedende dienst kiezen er bij een storing soms voor de deadline te verschuiven, zodat niemand benadeeld wordt door de storing. De aanbestedende dienst moet hiervoor dan wel contact opnemen met TenderNed. Wij verschuiven namelijk alleen de deadline als een getroffen aanbestedende dienst hierom vraagt.

Deadline wordt verschoven

Besluit de aanbestedende dienst de sluitingstermijn te verlengen van een aanbesteding waarbij u betrokken bent, dan ontvangt uw procesleider hiervan automatisch bericht. De betrokken ondernemingen krijgen dan iets meer tijd en kunt u alsnog uw aanmelding of inschrijving versturen.

Naar boven
Logo Rijksoverheid - Naar beginpagina van Tenderned.nl