Terug naar overzicht
4 mei 2022 - Marktconsultatie

Marktconsultatie Vernieuwing klantenservice systemen

GVB Infra B.V.
Omschrijving
GVB heeft het voornemen om haar klantensystemen te vernieuwen, doorontwikkelen en optimaliseren. GVB wil hiermee het volgende bereiken: • Klantenservicemedewerkers efficiënter laten werken, door zoveel mogelijk alle kanalen, benodigde functionaliteit, data en informatie in één bron samen te brengen. • Dit zorgt voor meer gebruikersgemak (minder schakelen tussen systemen) en voor een verbetering van de kwaliteit van de data voor analyses en rapportages. • Ook draagt het bij aan het gebruikersgemak van onze reizigers door een uitbreiding van de selfservice mogelijkheden (bijv. chatbot functionaliteit).

Details

Type opdracht
Diensten
Trefwoorden
Dynamics, klantenservice, systemen
Hoofdopdracht (CPV-code)
72200000-7 Softwareprogrammering en -advies
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
360101
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 089-245691
Europees of nationaal
Nationaal

Planning

Sluitingsdatum marktconsultatie
21 mei 2022

Gerelateerde publicaties

Geen