Is er geen lokaal beheerder beschikbaar binnen uw organisatie? Bijvoorbeeld omdat deze op vakantie en niet bereikbaar is, of uw organisatie heeft verlaten. En kunt u hierdoor bepaalde taken niet uitvoeren in TenderNed?
Stuur dan een verzoek aan servicedesk@tenderned.nl om aan uzelf, of een collega, de rol van lokaal beheer toe te laten kennen.
Zet onderstaande gegevens in uw e-mail
Voor deze rolwijziging heeft de Servicedesk alle onderstaande gegevens van u nodig. Wij kunnen de autorisatierol alleen wijzigen als uw verzoek volledig is.
- Naam van uw organisatie
- Contactpersoon van uw organisatie
- Reden van het verzoek tot rolwijziging
- Naam van de vorige lokaal beheerder
- E-mailadres in TenderNed van de vorige lokaal beheerder
- Naam van de nieuwe lokaal beheerder
- Gebruikersnaam (indien bekend) en e-mailadres in TenderNed van de nieuwe lokaal beheerder
- Het callnummer/ vraagnummer (alleen als u al telefonisch contact had met de Servicedesk)
Het e-mailadres van de vorige lokaal beheerder vindt u onder Instellingen > Gebruikers.
Aanvullende eisen aan uw e-mail
Uw e-mailadres moet de naam van uw organisatie bevatten, in de cc zet u een bestuurder/directielid, of de huidige lokaal beheerder.
U krijgt na de aanpassing een e-mail. Hierin staat de bevestiging dat uw rol (of die van uw collega) is aangepast. Met de autorisatierol Lokaal beheerder heeft u alle rechten binnen TenderNed.