Terug naar overzicht
8 nov. 2021 - Vroegtijdige beëindiging

VWS EA Klantcontactcentrum Optimalisatie Klantprocessen

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Omschrijving
Het klantcontactcentrum (KCC) is het centrale klantenloket van het CIBG. Hier worden de klanten (burgers, professionals en organisaties) geïnformeerd. De klantvragen komen via diverse kanalen binnen en worden ook via diverse kanalen beantwoord (zoals telefoon, mail, balie, webcare, brief). Alle klantvragen en klachten over CIBG-producten worden bij het KCC aangenomen, vastgelegd en afgehandeld. De uitdaging is om een geïntegreerde oplossing (een Customer Care platform) te realiseren voor het KCC, waarin een verbetering van het klantcomfort centraal staat. De componenten die daarvoor nodig zijn, moeten de functionele ondersteuning bieden voor een vernieuwd proces, ontworpen vanuit de ‘Klant’. Het is de bedoeling dit in een zo integraal mogelijke applicatie te verwerven en stapsgewijs aan te sluiten op de CIBG-registers (voor zover gewenst en mogelijk).

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Customer Care platform, multimediale klantingangen, klantcontactcentrum
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
48421000-5 Software voor faciliteitenbeheer
64210000-1 Telefoon- en datatransmissiediensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
318148
Referentienummer
201865006.028.064
PB/S nummer
2021/S 220-579767
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 8 nov. 2021
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 28 jul. 2021
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 23 jun. 2021
    Aankondiging van een opdracht