Terug naar overzicht
19 jun. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Medewerker Servicedesk

Stichting Drenthe College Terra
Omschrijving
Opdrachtomschrijving: Drenthe College zoekt een Medewerker Servicedesk, die kennis en ervaring heeft met het Service Management Systeem (SMS) Topdesk of een vergelijkbaar systeem. De medewerker wordt ingezet voor de eerstelijns ondersteuning op het gebied van ICT-middelen en applicaties. De standplaats is Emmen (start Stadionplein, vervolgens naar Van Schaikweg). Opdrachtgever verwacht dat de medewerker zelfstandig kan werken. Kennis van en ervaring met Topdesk of een vergelijkbaar SMS én een dienstverlenende houding zijn vereisten. Bekendheid met een onderwijsorganisatie is een pré. De opdracht is voor de periode van 23 mei tot en met 31 juli en van 1 september tot 30 september 2022 voor 40 uur per week. Indien nodig kan Opdrachtgever de opdracht vier (4) maal met een maand verlengen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Drenthe (NL13)
TenderNed-kenmerk
366079
Referentienummer
Medewerker Servicedesk
PB/S nummer
2022/S 119-336128
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen