Terug naar overzicht
1 jun. 2022 - Aankondiging van een opdracht

Inning, invordering en bezwaarafhandeling naheffingsaanslagen parkeerbelasting

Gemeente Breda
Omschrijving
Offerteaanvraag Aanbesteding met een Europese openbare procedure voor de inning, invordering en bezwaarafhandeling naheffingsaanslagen parkeerbelasting gemeente Breda.   Het doel van de aanbesteding is te komen tot opdrachtverstrekking met één opdrachtnemer voor de uitvoering van de omschreven dienstverlening. De raamovereenkomst zal aangegaan worden met een vaste looptijd van 2 jaar vanaf de ingangsdatum van de opdrachtverstrekking, met twee (2) opties tot verlenging van de raamovereenkomst voor 1 jaar onder dezelfde voorwaarden en condities.   De beoogde ingangsdatum van de raamovereenkomst is 1 november 2022. De aanbestedende dienst gunt de opdracht aan de inschrijver met de Economisch Meest Voordelige Inschrijving (EMVI). De gehele aanbesteding verloopt digitaal via Negometrix.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
79940000-5 Dienstverlening door incassobureaus
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
79941000-2 Diensten voor het innen van kosten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
363398
Referentienummer
2022/162632/M2006 7941
PB/S nummer
2022/S 107-299227
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 nov. 2022
Voltooiing opdracht
31 okt. 2024
Sluitingsdatum
12 jul. 2022, 8:00

Gerelateerde publicaties

Geen