Terug naar overzicht
30 sep. 2020 - Marktconsultatie

Zaaksysteem / Kennisbank

Nationale ombudsman
Omschrijving
De Nationale ombudsman (NO) staat aan de vooravond van het vervangen van hun huidige zaaksysteem en de huidige kennisbank. Het zaaksysteem dient ter ondersteuning van de (primaire) processen, namelijk het ontvangen van klachten en het uitvoeren van onderzoeken, naar aanleiding van de klachten, die leiden tot een oordeel van de NO. Bij de stappen in het werkproces wordt de Kennisbank gebruikt om burgers en instantie goed te informeren en om het onderzoek te ondersteunen. Beide systemen moeten gekoppeld kunnen worden aan één dms cq database. De scope van de marktconsultatie betreft het zicht krijgen op de (on)mogelijkheden om met nieuwe systemen de primaire en ondersteunende processen op een zaakgerichte manier te ondersteunen. Alle informatiebronnen moeten kunnen worden ontsloten en documentstromen moeten kunnen worden beheerst. Alle partijen worden van harte uitgenodigd mee te denken over de wijze waarop de opdracht in de markt gezet kan worden

Details

Type opdracht
Leveringen
Trefwoorden
Zaaksysteem, Kennisbank, DMS
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48219300-9 Administratieve software
48810000-9 Informatiesystemen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
282700
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 193-465720
Europees of nationaal
Nationaal

Planning

Sluitingsdatum marktconsultatie
20 okt. 2020

Gerelateerde publicaties

  • 25 jan. 2021
    Marktconsultatie
  • 30 sep. 2020
    Marktconsultatie