Terug naar overzicht
25 sep. 2020 - Aankondiging van een opdracht

Best Value aanbesteding Contact Center as a Service (CCaaS)

RDW
Omschrijving
Uitgangspunt van de aanbesteding is de vervanging van de huidige on-premise telefonie oplossing met aanverwante oplossingen, met uitzondering van de Kantoor Automatisering (KA) telefonie, inclusief nieuwe Session Border Controller. De aangeboden oplossingen dient gebaseerd te zijn op een SaaS oplossing. Voor de callcenter oplossing betekent dat, dat dit een CCAAS oplossing zal worden. Het  eigenaarschap van zowel de eventueel benodigde telefoontoestellen en/of andere hardware als van eventuele maatwerkoplossingen en het gebruiksrecht van de licenties ten behoeve van de aangeboden oplossing komt bij de RDW te liggen.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
64200000-8 Telecommunicatiediensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
275913
Referentienummer
4437/4438
PB/S nummer
2020/S 190-459246
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 4 mei 2021
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 25 sep. 2020
    Aankondiging van een opdracht
  • 2 aug. 2020
    Vooraankondiging