Terug naar overzicht
19 nov. 2020 - Aankondiging van een opdracht

Specifiek meubilair

Gemeente Breda
Omschrijving
Offerteaanvraag Aanbesteding met een Europese openbare procedure conform de Aanbestedingswet 2012. Doel van de aanbesteding Het doel van deze aanbesteding is om voor de levering van specifiek meubilair een raamovereenkomst met één opdrachtnemer te sluiten met als ingangsdatum 1 april 2021 en eindigt op 1 mei 2023. De opdrachtgever heeft het recht deze 2 maal met 1 jaar te verlengen onder dezelfde voorwaarden en condities. De besluitvorming ten aanzien van deze verlenging(en) geschiedt op basis van evaluatie van de geleverde prestaties. Deze raamovereenkomst eindigt van rechtswege op 30 april 2025. De aanbestedende dienst gunt de opdracht aan de inschrijver met de Economisch Meest Voordelige Inschrijving (EMVI), gebaseerd op de Beste Prijs-Kwaliteitverhouding (Beste PKV).

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
39100000-3 Meubilair
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
39110000-6 Zitmeubelen, stoelen en aanverwante producten, en bijbehorende onderdelen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
289748
Referentienummer
2020/SVC/FC1/153437
PB/S nummer
2020/S 229-563827
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 apr. 2021
Voltooiing opdracht
1 mei 2023
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 15 mrt. 2021
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 19 nov. 2020
    Aankondiging van een opdracht