Terug naar overzicht
9 sep. 2020 - Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie

Kantoorartikelen

KAREL.
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De opdracht betreft een raamovereenkomst voor de levering van kantoorartikelen voor de volgende aanbestedende diensten: Alphen-Chaam, Baarle-Nassau, Gilze en Rijen, Gemeenschappelijke Regeling ABG, Altena, Drimmelen, Etten-Leur, Geertruidenberg, GGD Zeeland, Halderberge, Het Service Centrum voor de GGD Hart voor Brabant, GGD West-Brabant en RAV, Hoeksche Waard, Moerdijk, Noord-Beveland, Reimerswaal, Rucphen, Steenbergen, Tholen, Woensdrecht, Zundert.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
kantoorartikelen, kantoorbenodigdheden
Hoofdopdracht (CPV-code)
30192000-1 Kantoorbenodigdheden
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
30199500-5 Archiefdozen, brievenbakjes, voorraaddozen en soortgelijke artikelen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
273610
Referentienummer
SIW008114
PB/S nummer
2020/S 178-429873
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
2 nov. 2020, 10:30

Gerelateerde publicaties

  • 16 dec. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 21 okt. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 16 okt. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 8 okt. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 9 sep. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 30 jul. 2020
    Aankondiging van een opdracht