Terug naar overzicht
2 nov. 2020 - Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie

Raamovereenkomst voor Calamiteiteninzet gemeente Bergen op Zoom

Gemeente Bergen op Zoom
Omschrijving
Het doel van deze aanbesteding is een raamovereenkomst met 1 opdrachtnemer per perceel voor de Calamiteiteninzet bij de gemeente Bergen op Zoom. De opdracht wordt gegund op basis van de economisch meest voordelige inschrijving: laagste prijs. De opdracht wordt aanbesteed in 2 percelen: Perceel 1: Asbest verwijderen en saneren Perceel 2: Wegdekreiniging, ruimen synthetisch drugsafval, klein chemisch afval en overige diensten in de openbare ruimte Inschrijvers mogen op beide percelen inschrijven. Inschrijvers kunnen beide percelen winnen. De overeenkomst gaat in op 1 januari 2021 voor de duur van twee (2) jaar. De gemeente is bevoegd de raamovereenkomst twee (2) maal met een periode van één (1) jaar te verlengen. Alle benodigde informatie is te vinden in de percelen die onder de hoofdtender zijn aangemaakt, waaronder het beschrijvend document van de opdracht. Inschrijver dient alle gevraagde documenten apart te uploaden in elk perceel waarop hij wenst in te schrijven.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
90600000-3 Verwijderen, schoonmaken en ontsmetten binnen een stedelijke en/of landelijke omgeving
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
282022
Referentienummer
dCI-000246
PB/S nummer
2020/S 217-533006
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 10 feb. 2021
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 2 nov. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 28 okt. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 24 sep. 2020
    Aankondiging van een opdracht