Terug naar overzicht
17 mrt. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Software en aanverwante dienstverlening, gemeente Apeldoorn, 2022

Gemeente Apeldoorn, team Inkoop
Omschrijving
Doel van de Aanbestedende dienst met deze Europese openbare aanbestedingsprocedure is het afsluiten van een raamovereenkomst met een Leverancier die Aanbestedende dienst als software reseller, zo efficiënt mogelijk kan voorzien van Software en aanverwante dienstverlening op de volgende onderwerpen: Software licenties incl. implementatie, onderhoud, support en opleidingSAM ondersteuning en adviesdiensten Beoogde ingangsdatum van de raamovereenkomst is 16 maart 2022. De raamovereenkomst heeft een looptijd van twee (2) jaar en kan eenzijdig door de Aanbestedende dienst worden verlengd met een periode van tweemaal één (1) jaar.  NB: Aanbestedende dienst heeft een jaarlijks budgetplafond ingesteld van €50.000 m.b.t. de Fee van de Reseller, om de dienstverlening aangaande Software licenties incl. implementatie, onderhoud, support en opleiding te kunnen bekostigen. SAM ondersteuning en adviesdiensten valt hier buiten.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
72260000-5 Diensten in verband met software
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
339998
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 055-143935
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 17 mrt. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 10 dec. 2021
    Aankondiging van een opdracht