Terug naar overzicht
7 okt. 2020 - Aankondiging van een opdracht

Grondacceptatie en transport, gemeente Apeldoorn, 2020

Gemeente Apeldoorn, team Inkoop
Omschrijving
De gemeente Apeldoorn is voornemens, om middels deze Europese openbare aanbestedingsprocedure, met één partij een raamovereenkomst af te sluiten betreffende de acceptatie en transport van grond. De raamovereenkomst kent een looptijd van één (1) jaar en kan drie (3) keer met één (1) jaar verlengd worden.   Door het verlagen van bermen, het vrijkomen van schoffelgrond uit de wijken, het renoveren van plantsoen en door het plaatsen van speeltoestellen komt er grond vrij welke tijdelijk wordt opgeslagen op de gemeentewerven. Daarna dient deze grond opgehaald te worden door een externe partij die de nieuwe eigenaar wordt. Deze externe partij slaat de grond op voor verdere verwerking. Het betreft gemengde grond zonder historische gegevens, volgens indicatie bodemkwaliteitskaart (max. klasse industrie).  Gunning vindt plaats op basis van het gunningscriterium laagste prijs.                                                 

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
63700000-6 Ondersteunende diensten voor vervoer over land, te water en door de lucht
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
283568
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 198-480354
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 18 jan. 2021
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 5 nov. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 7 okt. 2020
    Aankondiging van een opdracht