Terug naar overzicht
14 okt. 2020 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Kantoorinrichting standaardmeubilair gemeente Dronten

Gemeente Dronten
Omschrijving
De aan te besteden opdracht dient te leiden tot het contracteren van een partner die in staat is om: Merkonafhankelijk leveringen van “standaard kantoormeubilair” inclusief bijbehorende dienstverlening te verrichten. Dit, ten behoeve van het inrichten van het gemeentehuis, de gemeentewerf en het multifunctioneel centrum Swifterbant. Het zwaartepunt ligt bij het inrichten van het gemeentehuis na de renovatie (oplevering inrichting 1 januari 2021).

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
39130000-2 Kantoormeubilair
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
39110000-6 Zitmeubelen, stoelen en aanverwante producten, en bijbehorende onderdelen
39120000-9 Tafels, kasten, schrijftafels en boekenkasten
39153000-9 Meubilair voor conferentiezaal
39156000-0 Meubilair voor hal en receptie
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Flevoland (NL23)
TenderNed-kenmerk
284616
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 203-493406
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen