Terug naar overzicht
20 mrt. 2020 - Vroegtijdige beëindiging

Dynamisch aankoopsysteem categorie Facilitair

Politie
Omschrijving
De Politie huurt via de Inhuurdesk Politie tijdelijk personeel in en beoogt hiermee een diversiteit aan aanbieders aan te spreken, ongeacht de organisatievorm. De inhuurdesk Politie wordt gepubliceerd als dynamisch aankoopsysteem op grond van de Aanbestedingswet 2012. Vanaf 18 april 2016 geldt hiervoor de Richtlijn betreffende het plaatsen van overheidsopdrachten (2014/24) en daarmee zal de Inhuurdesk onder het regime van die richtlijn vallen. Deze categorie betreft de tijdelijke inhuur van Facilitair personeel. Om in aanmerking te komen voor toekomstige opdrachten kunnen leveranciers een Verzoek tot toelating indienen voor deze categorie. Dit is mogelijk op de website www.inhuurdeskpolitie.nl.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Niet-openbaar
Trefwoorden
Facilitair, DAS, Dynamisch aankoopsysteem, politie, politieacademie
Hoofdopdracht (CPV-code)
79900000-3 Diverse zakelijke en andere diensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
96008
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 060-144159
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
21 mrt. 2020
Voltooiing opdracht
21 mrt. 2025
Sluitingsdatum
21 mrt. 2025, 23:59

Gerelateerde publicaties

  • 20 mrt. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 21 mrt. 2016
    Aankondiging van een opdracht