Doel van de aanbesteding: de Opdracht
KVK is bezig om van een product gedreven cultuur naar een klant (en data)gedreven cultuur te migreren.
Via verschillende kanalen biedt KVK dienstverlening aan ondernemers en zet in op een pro-actieve klantbenadering. Hoger doel is om klanten beter te bedienen en bewust te maken van de KVK dienstverlening en zo te bouwen aan een blijvende klantrelatie.
KVK wil met ingang van 1 maart 2021 opnieuw een raamovereenkomst voor 2 jaar met 2 optiejaren afsluiten voor het uitvoeren van onderzoek onder ondernemers ('klantonderzoek'). Team Business Intelligence, Analytics & Insights is op zoek naar een partner die: enerzijds dient als een stevige, strategische sparring- en adviespartner die keuzes durft te maken, kritisch is, proactief is en meedenkt, en anderzijds een partij die ontzorgt, 'handjes biedt' en onderzoek geheel of gedeeltelijk uitvoert (snel, flexibel en van goede kwaliteit).
KVK is op zoek naar één onderzoekspartner.