Terug naar overzicht
6 apr. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Inhuur Inkoopadviseurs, gemeente Apeldoorn 2022

Gemeente Apeldoorn, team Inkoop
Omschrijving
Gemeente Apeldoorn wenst met drie partijen een raamovereenkomst te sluiten voor het leveren van ervaren en zelfstandig werkende inkoopadviseurs. Deze zullen worden ingezet vanuit de afdeling Interne Dienstverlening voor aanbestedingen en adviezen binnen de gehele organisatie.  De looptijd van de overeenkomst is maximaal 4 jaar, waarvan 1 jaar initiële looptijd en 3 x 1 jaar verlenging. De geraamde opdrachtwaarde is maximaal € 2 miljoen gedurende de maximale looptijd. Aan deze raming kunnen geen rechten ontleend worden. De daadwerkelijke inzet is mede afhankelijk van het aantrekken van inkoopadviseurs in vaste dienst van de gemeente.  

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
340035
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 070-186034
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 6 apr. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 10 dec. 2021
    Aankondiging van een opdracht