Het doel is een overeenkomst met 1 opdrachtnemer voor 'Levering, implementatie en beheer Financieel basis systeem'. De scope omvat een financiële administratie-module incl. verplichtingenadministratie, een module voor contractbeheer en voor projecten- en urenadministratie. De overeenkomst gaat in op 1 juni 2022 met een looptijd van 4 jaar en 7 maanden. De initiële looptijd is het gevolg van het feit dat de implementatiefase start op 1 juni 2022 en dient te worden afgerond met een livegang per 1 januari 2023. De initiële looptijd eindigt op 31 december 2026. De gemeente is bevoegd de overeenkomst 4 maal met een periode van 1 jaar te verlengen. De maximale looptijd bedraagt vanaf de livedatum van 1 januari 2023 derhalve 8 jaar. De omvang van de opdracht is vertaald in aantallen (licenties/gebruikers) en deelcomponenten die zijn opgenomen op bijlage 3 Prijzenblad. Inschrijvers kunnen zich hiermee een beeld vormen van de opdracht. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.