Terug naar overzicht
14 mei 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Levering, implementatie en beheer Financieel basis systeem - SaaS-applicatie

Gemeente Bergen op Zoom
Omschrijving
Het doel is een overeenkomst met 1 opdrachtnemer voor 'Levering, implementatie en beheer Financieel basis systeem'. De scope omvat een financiële administratie-module incl. verplichtingenadministratie, een module voor contractbeheer en voor projecten- en urenadministratie. De overeenkomst gaat in op 1 juni 2022 met een looptijd van 4 jaar en 7 maanden. De initiële looptijd is het gevolg van het feit dat de implementatiefase start op 1 juni 2022 en dient te worden afgerond met een livegang per 1 januari 2023. De initiële looptijd eindigt op 31 december 2026. De gemeente is bevoegd de overeenkomst 4 maal met een periode van 1 jaar te verlengen. De maximale looptijd bedraagt vanaf de livedatum van 1 januari 2023 derhalve 8 jaar. De omvang van de opdracht is vertaald in aantallen (licenties/gebruikers) en deelcomponenten die zijn opgenomen op bijlage 3 Prijzenblad. Inschrijvers kunnen zich hiermee een beeld vormen van de opdracht. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
344819
Referentienummer
dCI-000220
PB/S nummer
2022/S 095-263227
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 14 mei 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 19 jan. 2022
    Aankondiging van een opdracht