Terug naar overzicht
20 mrt. 2020 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Levering veiligheids- en werkkleding, schoeisel en persoonlijke beschermingsmiddelen, gemeente Apeldoorn 2019

Gemeente Apeldoorn, team Inkoop
Omschrijving
De eenheid Beheer & Onderhoud van de gemeente Apeldoorn is middels deze Europese openbare aanbestedingsprocedure op zoek naar één (1) leverancier voor de levering van veiligheids- en werkkleding, schoeisel en persoonlijke beschermingsmiddelen. Opdrachtgever is voornemens een raamovereenkomst af te sluiten voor bepaalde tijd. De raamovereenkomst gaat in op 1 april 2020 en eindigt van rechtswege op 31 december 2021. Na de initiële looptijd kan de raamovereenkomst twee (2) keer met één (1) jaar verlengd worden. Gunning vindt plaats op basis van beste prijs-kwaliteitverhouding (prijs 20% / kwaliteit 80%).

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
35113400-3 Beschermende en veiligheidskleding
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
18000000-9 Kleding, schoeisel, bagageartikelen en accessoires
18100000-0 Beroepskleding, speciale werkkleding en toebehoren
18830000-6 Veiligheidsschoeisel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
241176
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 060-143529
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 20 mrt. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 9 okt. 2019
    Aankondiging van een opdracht