Terug naar overzicht
4 mei 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Vrijwillige transparantie vooraf aanschaf van een Automatisch uitgiftesysteem voor waardedocumenten

Gemeente Amsterdam, afdeling ICT
Omschrijving
De huidige leverancier van de Paspomaat (automatisch uitgiftesysteem voor reisdocumenten) is gestopt. Op termijn zullen alle Paspomaat vervangen dienen te worden. Het automatische uitgiftesysteem voor waarde documenten wordt gebruik voor de uitgifte van reisdocumenten. Uit onderzoek is gebleken dat alleen Docudistri een automatisch waarde uitgiftsysteem kan bieden. Begin volgend jaar dient er een nieuw systeem aangeschaft te worden. Op de langere termijn gaat het om 7 uitgiftesystemen. Mocht u bezwaar willen aantekenen dient u dit via een kortgeding aanhangig te maken bij de rechtbank te Amsterdam. de daarvoor gestelde wettelijke termijn is 20 kalenderdagen na publicatie.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Onderhandeling zonder bekendmaking
Trefwoorden
uitgiftesysteem, waardedocumenten
Hoofdopdracht (CPV-code)
30000000-9 Kantoormachines en gegevensverwerkende apparatuur, kantooruitrusting en -benodigdheden, uitgez. meubilair en softwarepakketten
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Groot-Amsterdam (NL32B)
TenderNed-kenmerk
342659
Referentienummer
AICT-2021-0320
PB/S nummer
2022/S 089-241174
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 4 mei 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 26 dec. 2021
    Aankondiging in het geval van vrijwillige transparantie vooraf