Terug naar overzicht
21 sep. 2016 - Aankondiging van een opdracht

Dynamisch aankoopsysteem ten behoeve van de inhuur van extern personeel

Gemeente Alphen aan den Rijn
Omschrijving
De tijdelijke inhuur van extern personeel van Opdrachtgever vanaf schaal 9 (op basis van inspanningsverplichting) verloopt via de Inhuurdesk Alphen aan den Rijn (hierna te noemen Inhuurdesk), voor zover dit niet via bestaande overeenkomsten mogelijk is. De Inhuurdesk is ingericht als een Dynamisch Aankoop Systeem (hierna te noemen DAS). Om in aanmerking te komen voor inhuuropdrachten van Opdrachtgever dienen partijen zich eenmalig te registreren op de Inhuurdesk. Registratie kan plaatsvinden voor één of meer van de volgende categorieën: - Administratief/ Secretarieel - ICT/ Automatisering - Consultancy - Management - Techniek/ Bouw/ Onderhoud/ Ontwerp - Overheid: Buitendienst en Groenvoorziening - Overheid: Burger- en Publiekszaken - Communicatie - Facilitair - Financiën - Juridisch - Onderwijs, Wetenschappen en Cultuur - Overheid: Openbare orde en Veiligheid - Opleiding en Training - Personeel en Organisatie - Overheid: Ruimtelijke ordening, Milieu en Verkeer - Overheid: Sociale zaken en Werkgelegenheid - Overheid: Sport en Recreatie - Overheid: Subsidies - Overheid: Vergunningen - Overheid: Welzijn en Zorg Opdrachtgever behoudt zich het recht voor om op een later moment vakgebieden toe te voegen of te wijzigen. Aan de toelating tot de DAS kan geen recht op opdrachten worden ontleend.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
extern personeel, inhuur
Hoofdopdracht (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
Oost-Zuid-Holland (NL365)
TenderNed-kenmerk
115441
Referentienummer
108000
PB/S nummer
2016/S 185-333047
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
30 jun. 2017, 23:59

Gerelateerde publicaties

Geen