Terug naar overzicht
16 mrt. 2020 - Aankondiging van een opdracht

EA Lockersysteem

Universitair Medisch Centrum Utrecht
Omschrijving
Dit is een Europese Openbare aanbesteding van het UMC Utrecht. De aanbesteding betreft een levering van dynamische garderobekasten met elektronische sloten inclusief lockermanagementsyteem. Aanleiding van de opdracht Een tekort aan omkleedfaciliteiten (er zijn meer dragers van witte dienstkleding, dan garderobelockers). Vervuiling en inefficiënt gebruik van lockers, dat optreedt door het ontbreken van 'centraal beheer'; het is bijvoorbeeld onduidelijk of de garderobekast in gebruik is of niet en door wie. De behoefte om m2's zo efficiënt mogelijk in te zetten. Doel van de opdracht UMC Utrecht wenst hiertoe een raamovereenkomst te sluiten met één of meerdere ondernemer(s) voor de duur van 4 jaar. Instructies 'digitaal aanbieden' in Negometrix Door te klikken op deze link opent zich een instructiedocument voor het digitaal aanbieden van uw Inschrijving. 

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
39130000-2 Kantoormeubilair
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
39130000-2 Kantoormeubilair
39143121-0 Hangkasten
44421300-0 Kluizen
44500000-5 Gereedschap, sloten, sleutels, scharnieren, sluitingen, ketting en veren
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
258655
Referentienummer
EA19035
PB/S nummer
2020/S 057-135450
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 1 okt. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 16 mrt. 2020
    Aankondiging van een opdracht