Terug naar overzicht
16 jul. 2022 - Aankondiging van een opdracht - speciale sectoren

Vattenfall CX/ CCM services

Vattenfall N.V.
Omschrijving
Customer Communications Management omvat het productie proces van Vattenfall NL's transactionele klantcommunicatie. Voorbeelden daarvan zijn: contractbevestigingen, termijnfacturen, jaarafrekeningen, betalingsherinneringen en energierapporten. De output wordt zowel digitaal (via de mail) als via de post verstuurd naar onze klanten. Momenteel is het printen, postaal versturen en archiveren ondergebracht in aparte contracten. De tender richt zich op: 1. De creatie/opmaak van de transactionele klantcommunicatie. 2. De verzending via het digitale kanaal (e-mail). 3. Het aanbieden van data voor het printen en verzend van papieren documenten bij de huidige print leverancier. 4. Het aanbieden van de output bestanden ter archivering bij de huidige archiefdiensten leverancier. Vattenfall overweegt om op enig moment ( delen van) het marketing communicatieproces binnen het productieproces van transactionele communicatie te laten plaatsvinden.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Niet-openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
72512000-7 Documentbeheerdiensten
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48310000-4 Software voor het maken van documenten
48311000-1 Software voor documentenbeheer
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
370037
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 137-393032
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
2 sep. 2022, 12:00

Gerelateerde publicaties

Geen