Terug naar overzicht
19 mrt. 2018 - Aankondiging van een opdracht

Inrichten inhuurdesk GemeenteAmersfoorthuurtin.nl als Dynamisch aankoopsysteem

Gemeente Amersfoort
Omschrijving
Voor inhuuropdrachten van de gemeente Amersfoort wordt DAS ingesteld. Binnen het DAS kunnen alle inhuuropdrachten vanaf schaal 10 worden geplaatst. Een opdracht zal in één van onderstaande categorieën worden geplaatst: Administratief / secretarieel Automatisering / ICT Binnendienst / algemene dienst Ingenieursdiensten (civiel, groen/cultuur, bouw, installatie, verkeer en milieu) Buitendienst & groenvoorziening Grondzaken, vastgoed en planeconomie Burger- en publiekszaken Dienstverlening & Facilitair Financieel / economisch / control Gezondheidszorg Inkoop Juridisch en verzekeringen Management en management ondersteuning Projectmanagement en projectondersteuning Openbare Orde & Veiligheid Personeel & Organisatie Ruimtelijke ordening / planologie Sociale zaken & Werkgelegenheid Onderwijs Sport & Recreatie Vergunning & Handhaving Voorlichting & Communicatie Welzijn & Cultuur Het inhuurplatform is te vinden op GemeenteAmersfoortHuurtIn.nl.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Niet-openbaar
Trefwoorden
Inhuur derden, Personeel, Externe inhuur
Hoofdopdracht (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
175513
Referentienummer
175513
PB/S nummer
2018/S 056-123906
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
19 mrt. 2018
Voltooiing opdracht
18 mrt. 2024
Sluitingsdatum
17 mrt. 2024, 23:59

Gerelateerde publicaties

  • 30 okt. 2024
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 30 jun. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 19 mrt. 2018
    Aankondiging van een opdracht