Terug naar overzicht
28 apr. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Levering duurzame bureaustoelen

Provincie Limburg
Omschrijving
Korte omschrijving opdracht De opdracht betreft een raamovereenkomst voor de levering van nieuwe duurzame (standaard) bureaustoelen voor de inrichting van het Gouvernement en haar  sub-locaties met een kantoorfunctie. Het Gouvernement is ingericht met circa 1200 werkplekken, waarvan veel persoonsgebonden. Een groot deel van de huidige bureaustoelen (veelal van het merk: “Klöber”) zijn bijna 22 jaar oud en derhalve afgeschreven. Bovendien zijn voor deze bureaustoelen geen onderdelen meer leverbaar. Onze zes sublocaties met een kantoorfunctie in Nederweert, Sittard, Heerlen, Maastricht Airport, Hulsberg en Venlo zijn ieder ingericht met circa 10 werkplekken. Ook deze werkplekken worden voorzien van een nieuwe bureaustoel.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
39130000-2 Kantoormeubilair
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
359593
Referentienummer
T8422
PB/S nummer
2022/S 084-225055
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen