Terug naar overzicht
17 apr. 2022 - Aankondiging van een opdracht

Europees openbare aanbesteding Inkoop-, contractmanagement en aanbestedingsjurist

Gemeente Oldambt
Omschrijving
De opdracht betreft de dienstverlening inhuur tijdelijk personeel ten behoeve van de gemeente Oldambt (piek, ziek en (specifieke) projecten). De gemeente Oldambt is op zoek naar een inkoopadviesbureau die ervaring heeft met alle vakgebieden die binnen een gemeente voorkomen (van sociaal domein tot ICT-software en van werken tot facilitair etc.) en die op alle inkoopadviesdiensten (inkoopmedewerker, inkoopadvies, contractbeheer, contractmanagement, aanbestedingsjurist) vakkundig personeel kan leveren. Om invulling te kunnen geven aan de benodigde capaciteitsbehoefte wil de gemeente Oldambt een inkoopadviesbureau contracteren voor ondersteuning op één van de hierboven genoemde onderdelen. Het gaat om een „flexibele schil‟ voor inkoopondersteuning, waaruit kan worden geput op het moment dat er sprake is van behoefte aan extra (tijdelijke) inkoopcapaciteit.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
79620000-6 Diensten voor de terbeschikkingstelling van personeel, met inbegrip van tijdelijk personeel
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
79000000-4 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
79400000-8 Adviezen inzake bedrijfsvoering en management, en aanverwante diensten
79418000-7 Advies inzake aanschaffingsbeleid
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Groningen (NL11)
Oost-Groningen (NL114)
TenderNed-kenmerk
358403
Referentienummer
-
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
13 apr. 2022
Voltooiing opdracht
14 jul. 2022
Sluitingsdatum
23 mei 2022, 11:00

Gerelateerde publicaties

Geen