Terug naar overzicht
8 apr. 2022 - Aankondiging van een opdracht

201865006.028.083 VWS-EA-KCC diensten d.t.v. UBR|HIS

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Omschrijving
Opdrachtgever vraagt om een klantcontactcentrumhelpdesk die alle voorzieningen die nodig zijn om de vragen van gebruikers over de Corona-apps, applicaties, websites en Corona maatregelen in het algemeen op een effectieve en efficiënte wijze (telefonisch, via mail, in de app-stores) af te handelen. De opdrachtnemer stelt hiervoor mensen en middelen beschikbaar. De helpdesk dienstverlening die opdrachtgever wenst af te nemen bestaat op hoofdlijnen uit: (1) Beantwoording van telefonische vragen op basis van de aanwezige Q en A; (2) Beantwoording van vragen die per mail gesteld worden op basis van de aanwezige Q en A; (3) Bijhouden van veel gestelde vragen; • Waar nodig doorzetten van vragen naar de tweede lijn support bij Opdrachtgever; (4) Rapportage over de geleverde dienstverlening. De helpdesk dient dagelijks (ook op zon- en feestdagen) van 08:00 – 20:00 uur beschikbaar te zijn.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
79512000-6 Telefonisch informatiecentrum
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
357012
Referentienummer
-
PB/S nummer
2022/S 071-189800
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
23 mei 2022, 0:00

Gerelateerde publicaties

  • 15 dec. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 8 apr. 2022
    Aankondiging van een opdracht