Terug naar overzicht
6 apr. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Systeem t.b.v. financiële, inkoop- en projectadministratie

Christelijke Hogeschool Windesheim
Omschrijving
Aanbestedende dienst wil een overeenkomst aangaan met één opdrachtnemer voor een Systeem t.b.v. financiële, inkoop- en projectadministratie. De overeenkomst heeft een initiële duur van vijf (5)  jaar, na de implementatiefase van 9 maanden, met de mogelijkheid deze vijfmaal (5) te verlengen met twee (2) jaar. De opdracht wordt gegund aan de Inschrijver met de Economisch Meest Voordelige Inschrijving op basis van het gunningscriterium beste prijs-kwaliteitverhouding. De beoogde startdatum van de implementatie is 1 april 2022. Deze aanbesteding wordt volledig digitaal doorlopen via Negometrix.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48442000-8 Software voor financiële systemen
48443000-5 Boekhoudsoftware
48444000-2 Boekhoudsysteem
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
334822
Referentienummer
D-2017-1174
PB/S nummer
2022/S 070-183888
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

  • 6 apr. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 31 okt. 2021
    Aankondiging van een opdracht