Doel van de aanbesteding is om te komen tot één leverancier welke de levering en inname van verkeersborden, straatnaamborden en toebehoren (palen, beugels verzorgen kan. Het betreft hier de vervanging van het bestaande areaal en de levering van straatnaamborden op nieuwe locaties in de gemeente Almere!. De contractperiode voor de eerste periode zal 9 maanden bedragen met 3 x 1 jaar optionele verlenging.
De opdrachtgever zal de producten zoals benoemd in Bijlage 2 Inschrijfstaat verkeerborden Almere afnemen bij de opdrachtnemer. Hierbij is er geen minimale afnameverplichting, wel ontvangt de opdrachtnemer de exclusiviteit voor het leveren van de expliciet genoemde artikelen in Bijlage 2 Inschrijfstaat verkeerborden Almere, alleen ter vervanging van het bestaande areaal, in het dagelijks beheer en onderhoud in de gemeente Almere.
Uitbreiding van de stad, de realisatie van nieuwe woonwijken, dus de areaalvergroting, valt buiten de scope van deze opdracht.
Het beheer van deze uitbreiding