Terug naar overzicht
2 dec. 2024 - Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

levering verkeersborden straatnaamborden en toebehoren

Gemeente Almere
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Doel van de aanbesteding is om te komen tot één leverancier welke de levering en inname van verkeersborden, straatnaamborden en toebehoren (palen, beugels verzorgen kan. Het betreft hier de vervanging van het bestaande areaal en de levering van straatnaamborden op nieuwe locaties in de gemeente Almere!. De contractperiode voor de eerste periode zal 9 maanden bedragen met 3 x 1 jaar optionele verlenging. De opdrachtgever zal de producten zoals benoemd in Bijlage 2 Inschrijfstaat verkeerborden Almere afnemen bij de opdrachtnemer. Hierbij is er geen minimale afnameverplichting, wel ontvangt de opdrachtnemer de exclusiviteit voor het leveren van de expliciet genoemde artikelen in Bijlage 2 Inschrijfstaat verkeerborden Almere, alleen ter vervanging van het bestaande areaal, in het dagelijks beheer en onderhoud in de gemeente Almere. Uitbreiding van de stad, de realisatie van nieuwe woonwijken, dus de areaalvergroting, valt buiten de scope van deze opdracht. Het beheer van deze uitbreiding

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
verkeerborden, straataamborden, rvv bebording, levering verkeerborden
Hoofdopdracht (CPV-code)
34992200-9 Verkeersborden
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Flevoland (NL23)
TenderNed-kenmerk
494161
Referentienummer
SRU-00-24-201-D01
PB/S nummer
737238-2024
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
17 jan. 2025, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 2 dec. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 5 nov. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 1 nov. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling