Terug naar overzicht
7 jun. 2024 - Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling

Burgerzaken-software gemeente Tynaarlo

Gemeente Tynaarlo
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Gemeente Tynaarlo is voornemens om een Overeenkomst aan te gaan met één Opdrachtnemer voor de levering (inclusief het gebruiksrecht), de implementatie, het beheer en het onderhoud van een ICT-oplossing (inclusief koppelingen) voor Burgerzaken voor Gemeente Tynaarlo. Eveneens maakt een conversie van de bestaande oplossingen naar de nieuwe ICT-oplossing deel uit van de Opdracht. Gemeente Tynaarlo beoogt een langdurig partnership hieromtrent aan te gaan. De ICT-oplossing wordt geleverd in SaaS-vorm (Software-as-a-Service) met de concrete voorwaarde dat de ICT-oplossing aldus vanuit de door de leverancier aangeboden / aangewezen locatie(s) remote en webbased voor het gebruik van Gemeente Tynaarlo beschikbaar wordt gesteld. Eveneens wordt het technisch beheer ten aanzien van deze ICT-oplossing door de leverancier in de service inbegrepen en meegeleverd. Het functioneel beheer van de ICT-oplossing geschiedt door Gemeente Tynaarlo zelf. De ICT-oplossing bestaat bij voorkeur uit één systeem

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
burgerzaken software, ict-oplossing, Saas, webbased
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Noord-Drenthe (NL131)
TenderNed-kenmerk
454525
Referentienummer
-
PB/S nummer
338112-2024
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
20 jun. 2024
Voltooiing opdracht
20 jun. 2029
Sluitingsdatum
16 apr. 2024, 9:00

Gerelateerde publicaties

  • 7 jun. 2024
    Aankondiging gegunde opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 18 mrt. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling
  • 1 mrt. 2024
    Aankondiging van een opdracht - algemene richtlijn, standaardregeling