Terug naar overzicht
28 jul. 2023 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Servicedesk Medewerker

Gemeente Maashorst
Omschrijving
De nieuwe gemeente MaashorstDe gemeenten Landerd en Uden vormen vanaf 1 januari 2022 samen ??n nieuwe gemeente, de gemeente Maashorst. De gemeente Maashorst heeft ruim 60.000 inwoners en beslaat ruim 107 vierkante kilometer. Met zes krachtige kernen en een sterke identiteit. Gelegen in en om natuurgebied De Maashorst kan de nieuwe gemeente zich met recht het hart en de longen van Noordoost-Brabant noemen. Een groene gemeente met een stevige ambitie qua dienstverlening, voorzieningen en werkgelegenheid. Een gemeente die ertoe doet in de regio, die iets te vertellen heeft en daardoor goed voor haar inwoners kan zorgen. Een gemeente waar mensen zich samen inzetten voor goed wonen, werken en recre?ren. Waar inwoners, ondernemers, verenigingen en maatschappelijke organisaties de ruimte en de kans krijgen om hun omgeving nog fijner te maken. En waar nodig het gemeentebestuur krachtig optreedt om de veilige en prettige leefomgeving in de gemeente te behouden.  Binnen het domein dienstverlening zijn wij op zoek naar een Servicedesk Medewerker voor het nieuwe ICT-team. Startdatum in overleg, bij voorkeur per direct.  De opdrachtAls Servicedesk medewerker ondersteun je medewerkers en klanten van gemeente Maashorst bij het gebruik van ICT. De werkzaamheden worden voornamelijk verricht vanaf de locaties Uden en Zeeland, maar het kan ook voorkomen dat je colocaties moet bezoeken voor het oplossen van storingen of bij het assisteren van projecten. Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van serviceverzoeken en zorgt ervoor dat die snel en vakkundig worden opgelost. Het doel van deze opdracht is er mede voor te zorgen dat wij onze afspraken met betrekking tot het beheren van ICT-systemen en overeengekomen serviceniveaus kunnen nakomen richting de organisatie.Dit ga je doen: Je beheert laptops en telefoons en bent verantwoordelijk voor gebruikersbeheer. Je lost vragen waar mogelijk zelf op of speelt ze door naar de 2e lijn systeembeheer of leveranciers. Je bewaakt de status van meldingen en voorziet andere behandelaars van informatie en prioriteiten. Je onderhoud contacten met de uitvoering en leveranciers en je houd regie op de dienstverlening. Je houdt hulpvragers op de hoogte van de voortgang. Je signaleert knelpunten en draagt oplossingen aan. Je zorgt voor het oplossen van storingen, voortkomende uit gemelde incidenten, wijzigingen en signaleringen uit het monitoringsysteem. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:Het uitvoeren van geaccordeerde upgrades en updates;Preventief en correctief onderhouden van ICT binnen de contractvoorwaarden; Uitvoeren van diverse werkzaamheden die voortvloeien uit de SLA?s en contracten; Opstellen en up-to-date houden van documentatie, handleidingen en de CMDB;Het registreren, verwerken en afsluiten van serviceverzoeken in het service informatiesysteem (Topdesk). Verder help je het team mee ontwikkelen in het verbeteren van de dienstverlening, het structureren van de dagelijkse taken en het professionaliseren van de afhandeling.  

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
?, ?, ?, ?, ?
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
423926
Referentienummer
TSF_6053
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen