Je beheert de administratie en regelingen op het gebied van de Participatiewet (PW). Berichtenverkeer, het controleren van invoergegevens, administratief afhandelen van consulentenvragen, verzorgen van beschikkingen zijn onderdeel van jouw dagelijkse werkzaamheden. Ook kun je je bezig houden met IOAW/IOAZ en minimabeleid, de mutaties van inkomsten, het herberekenen en boeken van vorderingen, het berekenen van de eerste betaling van de uitkeringen aan cli?nten en de periodieke betalingsrun, het uitvoeren van derdenbeslag, en het behandelen van informatieverzoeken van deurwaarders. Samen met leveranciers stem jij verschillende administratieve en financi?le processen af, zoals leveringen en invoering en verwerking van facturen. Daarnaast controleer jij die facturen en houd je budgetten bij. Kennis, ervaring en kunnen werken met de Suite Sociaal Domein is een vereiste. Je werkt samen met een team van professionals waarmee je er samen voor zorgt dat de backoffice van het sociaal domein goed functioneert.De werkzaamheden worden in de inwerkperiode volledig op kantoor verricht. Daarna kan in overleg maximaal 40 % van de tijd thuis gewerkt worden.