Terug naar overzicht
27 sep. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

medewerker backoffice uitkeringsadministratie PW

Gemeente Land van Cuijk
Omschrijving
Je beheert de administratie en regelingen op het gebied van de Participatiewet (PW). Berichtenverkeer, het controleren van invoergegevens, administratief afhandelen van consulentenvragen, verzorgen van beschikkingen zijn onderdeel van jouw dagelijkse werkzaamheden. Ook kun je je bezig houden met IOAW/IOAZ en minimabeleid, de mutaties van inkomsten, het herberekenen en boeken van vorderingen, het berekenen van de eerste betaling van de uitkeringen aan cli?nten en de periodieke betalingsrun, het uitvoeren van derdenbeslag, en het behandelen van informatieverzoeken van deurwaarders. Samen met leveranciers stem jij verschillende administratieve en financi?le processen af, zoals leveringen en invoering  en verwerking van facturen. Daarnaast controleer jij die facturen en houd je budgetten bij.  Kennis, ervaring en kunnen werken met de Suite Sociaal Domein is een vereiste. Je werkt samen met een team van professionals waarmee je er samen voor zorgt dat de backoffice van het sociaal domein goed functioneert.De werkzaamheden worden in de inwerkperiode volledig op kantoor verricht. Daarna kan in overleg maximaal 40 % van de tijd thuis gewerkt worden. 

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
?, ?, ?, ?, ?
Hoofdopdracht (CPV-code)
79000000-4 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
79000000-4 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
379534
Referentienummer
TSF_5747
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen