Terug naar overzicht
27 sep. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Servicemanager

Gemeente Maashorst
Omschrijving
Er is behoefte aan een interim servicemanager die de aansturing en realisatie van het serviceproces op zich neemt. Als servicemanager maakt je deel uit van het team Informatiemanagement, Applicatiebeheer en Systeembeheer (lees: team-IAS). In het kader van basis op orde ligt er een opdracht voor het team IAS om het team te structureren en professionaliseren.Samen met de team manager IAS zorgt de servicemanager voor de dagelijkse aansturing van de service organisatie, waarbij de servicemanager stuurt op inhoud en proces en samen met de teammanager IAS de serviceorganisatie professionaliseert. Onder de serviceorganisatie verstaan wij systeembeheer en Servicedesk. (Mede) implementeren van de servicemanagementprocessen;Dagelijkse aansturing service organisatie;Op een coachende wijze breng jij de medewerkers naar een hoger niveau in kennis en inzet;Je bewaakt proceskwaliteit en laat beheerprocessen verbeteren, ook van derde partijen;Je zorgt ervoor dat het overeengekomen IT-serviceniveaus worden nagekomen;Je stuurt op kwaliteit van onze dienstverlening in balans met de wensen van de organisatie;Ondersteund de teammanager vanuit de inhoud bij de gesprekken met de medewerkers;Samen met de teammanager of zelf organiseer je workshops en trainingen in lijn met werkzaamheden en professionalisering van het team;Je brengt processen op orde;Je beoordeelt de kwaliteit of deze in lijn is met de afspraken en regisseert correcties waar nodig;Je speelt een belangrijke rol bij de ontwikkeling van (nieuwe) diensten voor de organisatie, in overleg met management, organisatie en medewerkers;Je stuurt pragmatisch en klantgericht op effectiviteit van processen, middelen en mensen;Je bent (mede) aanspreekpunt voor de organisatie in geval van IT-escalaties of kwetsbaarheden;Je zorgt voor overdracht van de structurele taken van de servicemanager naar de bestaande ICT organisatie, waaronder bij de regisseur systeembeheerder;

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
?, ?, ?, ?, ?
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
379500
Referentienummer
TSF_5719
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen