Terug naar overzicht
9 mrt. 2022 - Aankondiging van een gegunde opdracht

606 - Medewerker debiteuren administratie

Gemeente Amstelveen
Omschrijving
De financi?le administratie bestaat uit twee teams respectievelijk Debiteuren en Crediteuren onder leiding van de Co?rdinator financi?le administratie. In totaal zijn er op dit moment 10 medewerkers werkzaam op de financi?le administratie. Er is een ongedwongen sfeer waar iets voor elkaar over hebben centraal staat en verantwoordelijkheid gezamenlijk wordt gedragen. De afdeling staat vol in veranderingen. Een nieuwe grote stap wordt gezet met o.a. de invoering van e-facturering. In verband met het vertrek van een medewerker en de productie op pijl te kunnen houden is er tijdelijk behoefte aan extra capaciteit op de afdeling. De opdracht loopt van 1 juli 2021 tot  31 december 2021 er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
?, ?, ?, ?, ?
Hoofdopdracht (CPV-code)
66000000-0 Financiële en verzekeringsdiensten
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
66000000-0 Financiële en verzekeringsdiensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
351608
Referentienummer
404014 35100
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen