Terug naar overzicht
18 jun. 2021 - Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie

9-D-25725-19: DAS Huur flexibele werkplekken en/of vergaderfaciliteiten

Gemeente Rotterdam
Omschrijving
De gemeente Rotterdam heeft behoefte om flexibele werkplekken en/of vergaderfaciliteiten te huren. De huur van deze faciliteiten kan gelden voor tijdelijk ingestelde projectgroepen die geen eigen "vlek" hebben of voor het tijdelijk werken in de wijk. Onder huur van flexibele werkplekken en/of vergaderfaciliteiten verstaan we in deze context de fysieke werkplek (bureau/vergadertafel, (vergader)stoel, ICT-apparatuur etc.) in een ruimte (kantoor/werk/vergaderomgeving inclusief dienstverlening).

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Aard van de opdracht
Instellen van dynamisch aankoopsysteem
Procedure
Niet-openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
98000000-3 Overige gemeenschaps-, sociale en persoonlijke diensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
273561
Referentienummer
-
PB/S nummer
2021/S 119-315817
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 sep. 2020
Voltooiing opdracht
31 aug. 2024
Sluitingsdatum
13 aug. 2020, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 18 jun. 2021
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 13 jul. 2020
    Aankondiging van een opdracht