Terug naar overzicht
10 feb. 2021 - Marktconsultatie

Applicatie Afvalinzameling

Gemeente Utrecht
Omschrijving
De gemeente wenst met deze marktconsultatie meer inzicht te krijgen in de markt van applicaties voor afvalinzameling. Dit betreft de administratie en planning van de afvalinzameling en het beheren van commerciële contracten. Het doel van deze marktconsultatie is om marktpartijen te betrekken om zicht te krijgen op mogelijke oplossingen voor een eventueel aan te besteden opdracht, op het gebied van inhoud, proces en markt. Hierbij wil de gemeente informatie inwinnen ten einde de meest ideale oplossing aan te besteden en te komen tot: - Een doelmatige aanbestedingsstrategie en –procedure; - Een adequate opdrachtomschrijving; - De innovatieve ideeën/zienswijzen van de markt; - De te hanteren gunningscriteria; - De te stellen randvoorwaarden.

Details

Type opdracht
Diensten
Aard van de opdracht
Not available
Trefwoorden
Afval, applicatie, systeem, inzameling, erp
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
300525
Referentienummer
2021-SB-020
PB/S nummer
2021/S 031-077289
Europees of nationaal
Nationaal

Planning

Sluitingsdatum marktconsultatie
5 mrt. 2021

Gerelateerde publicaties

Geen