Terug naar overzicht
14 mei 2020 - Aankondiging van een gegunde opdracht

Teammanager Klant Contact Centrum

Gemeente Amersfoort
Omschrijving
Het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente Amersfoort maakt deel uit van de afdeling Publiekscontact en Advies (PCA). In deze afdeling werken klantcontact- en communicatieprofessionals samen aan een klantgerichte en communicatieve organisatie. Bij PCA werken in totaal zo?n 65 medewerkers (ongeveer de helft communicatie en de helft KCC). Het KCC beantwoordt per dag zo?n 650 telefoontjes, doet aan webcare, verzorgt de meldingen openbare ruimte en is verantwoordelijk voor de bemensing van twee recepties in het stadhuis. Als teamleider ben je verantwoordelijk voor het motiveren en coachen van je medewerkers. Je geeft leiding aan 25-30 medewerkers van het KCC en ontwikkelt een krachtig, energiek, servicegericht team. Binnen de gemeentelijke organisatie zijn goede verbindingen en afstemming met andere afdelingen van cruciaal belang. Als teamleider onderhoud je contacten, ga je actief de boer op, maak je afspraken en spreek je mensen daarop aan. Je cre?ert draagvlak, zorgt voor fasering in de doorontwikkeling en voor balans in de dagelijkse gang van zaken.Je bent verantwoordelijk voor de interne bedrijfsvoering. Je organiseert en faciliteert de planning van het werk en bewaakt voortgang, kwaliteit en borging. En zorgt ervoor dat je medewerkers optimaal gefaciliteerd zijn om hun werk goed te kunnen doen, zowel aan de ?harde? (ICT, faciliteiten) als aan de ?zachte? kant (coachend leidinggeven).Tijdens de periode dat jij teammanager bent op het KCC zijn er 2 belangrijke extra opdrachten:Er dienen een aantal wijzigingen doorgevoerd te worden binnen de organisatie van het KCC (reorganisatie). Jij bent hier de trekker van, onder verantwoordelijkheid van de afdelingsmanager. Daarnaast zal er tijdens jouw opdracht een nieuw telefoonsysteem worden ge?mplementeerd.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
?, ?, ?, ?, ?
Hoofdopdracht (CPV-code)
79000000-4 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
79000000-4 Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
265980
Referentienummer
TSF_572
PB/S nummer
-
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
-

Gerelateerde publicaties

Geen