Terug naar overzicht
14 jan. 2015 - Vooraankondiging

Zaaksysteem / Document Management Systeem Gooise Meren i.o

Gemeente Bussum
Omschrijving
De opdracht betreft de levering, implementatie en het onderhoud van een oplossing voor zaakgerichtwerken- en documentmanagementfunctionaliteiten, inclusief de daaraan gerelateerde diensten (hierna te noemen: de Oplossing). De Opdrachtgever streeft ernaar dat de technische implementatie van de Oplossing per 1 juni 2015 gereed is, zodat gestart kan worden met de inrichting van de Oplossing. Met deze vooraankondiging maken we bekend dat we gestart zijn met een marktconsultatie. Vragen over de procedure moeten voor maandag 19 januari 16.00 uur binnen zijn op inkoop@bussum.nl. Antwoorden op de marktconsultatie ontvangen we graag dinsdag 27 januari voor 10.00 uur eveneens op inkoop@bussum.nl

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
zaaksysteem, document management systeem
Hoofdopdracht (CPV-code)
48000000-8 Software en informatiesystemen
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
57337
Referentienummer
-
PB/S nummer
2015/S 011-014914
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
21 mrt. 2015, 12:00

Gerelateerde publicaties

Geen