Terug naar overzicht
11 mei 2020 - Aankondiging van een opdracht

Centrale Inkoop Hardware voor de gemeenten Aalsmeer en Amstelveen

Gemeente Amstelveen
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De Opdrachtgever wenst een raamovereenkomst te sluiten voor de levering van hardware voor werkplekken en infrastructuur inclusief dienstverlening. De Opdrachtgever wenst hiervoor één (1) Opdrachtnemer te contracteren die beschikt over goede inkoopcondities, merkonafhankelijk is, in staat is een zo breed mogelijk assortiment A-merken aan te bieden en de door de gemeente gevraagde diensten kan leveren.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Computer, Hardware, Server, Infrastructuur, Notebook
Hoofdopdracht (CPV-code)
30200000-1 Computeruitrusting en -benodigdheden
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
30230000-0 Computerapparatuur
30231000-7 Computerschermen en -consoles
30232000-4 Randapparatuur
30237000-9 Onderdelen, toebehoren en benodigdheden voor computers
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
265052
Referentienummer
2019-0158
PB/S nummer
2020/S 094-223830
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 okt. 2020
Voltooiing opdracht
30 sep. 2022
Sluitingsdatum
13 jul. 2020, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 28 aug. 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 8 jun. 2020
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 11 mei 2020
    Aankondiging van een opdracht