Terug naar overzicht
8 jul. 2021 - Aankondiging van een opdracht

Inhuurdesk gemeente Almere

Gemeente Almere
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De gemeente Almere wil bij de afdeling HRM een Inhuurdesk inrichten, waar Inhurende managers terecht kunnen voor de inhuur van medewerkers. Aan de inschrijvende partij wordt gevraagd om een samenhangend pakket van Dienstverlening aan te bieden, waarmee de Inhuurdesk als "Managed Service Provider" zich zal ontwikkelen als het centrale loket om in de behoefte aan flexibele arbeid te voorzien. Voor een korte animatie zie https://youtu.be/7UMYvFKQTT0

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Inhuurdesk, MSP, Broker, Inhuur
Hoofdopdracht (CPV-code)
79600000-0 Recruteringsdiensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
320484
Referentienummer
CIA2019.02.09
PB/S nummer
2021/S 131-347656
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
12 okt. 2021, 13:00

Gerelateerde publicaties

  • 13 feb. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 8 jul. 2021
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 8 jul. 2021
    Aankondiging van een opdracht