Terug naar overzicht
14 feb. 2020 - Aankondiging van een opdracht

Inkoopcollectief Kantoorartikelen Pro Mereor

Stichting Dunamare Onderwijsgroep
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Deze aanbesteding is gericht op de levering van kantoorartikelen gedurende de looptijd van de Overeenkomst aan de Instellingen die deelnemer zijn aan het inkoopcollectief. De Aanbestedende dienst heeft de volgende globale doelstellingen geformuleerd: • Levering van kantoorartikelen tegen marktconforme, eerlijke tarieven op basis van transparantie; • Optimalisatie van inkoop en het proces van inkoop (bestellen); • Zo hoog mogelijke leverbetrouwbaarheid; • Deelnemersgerichte benadering en uitvoering.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Kantoorartikelen, Kantoorbenodigdheden, Kleine kantoorartikelen
Hoofdopdracht (CPV-code)
30192700-8 Kleine kantoorbenodigdheden
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
TenderNed-kenmerk
255243
Referentienummer
-
PB/S nummer
2020/S 035-082339
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
3 apr. 2020, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 8 mei 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 14 feb. 2020
    Aankondiging van een opdracht