Terug naar overzicht
24 jul. 2019 - Aankondiging van een opdracht

Europese aanbesteding voor de levering van kantoorartikelen

Stichting ZAAM, Interconfessioneel Voortgezet Onderwijs
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
Doelstelling van deze aanbesteding is om een geschikte leverancier te vinden voor het leveren van kantoorartikelen in de meest brede zin, inclusief kleine papier bestellingen. Aanbestedende dienst wenst dit doel te realiseren door middel van een Europese aanbesteding volgens een openbare procedure, waar de ‘inschrijving met de beste prijs-kwaliteitsverhouding’ het uitgangspunt is. Bulk-papier (dozen met 5 pakken tot en met pallets) zijn via een andere aanbesteding gegund. Toners voor MFP’s zijn aanbesteed via een aanbesteding printers en vallen eveneens buiten de scope.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Leveringen
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Hoofdopdracht (CPV-code)
30199000-0 Kantoorbenodigdheden van papier en andere artikelen
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
30192000-1 Kantoorbenodigdheden
30192700-8 Kleine kantoorbenodigdheden
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
NEDERLAND (NL)
Groot-Amsterdam (NL32B)
TenderNed-kenmerk
199204
Referentienummer
-
PB/S nummer
2019/S 142-349199
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
-
Voltooiing opdracht
-
Sluitingsdatum
16 sep. 2019, 12:00

Gerelateerde publicaties

  • 11 mei 2020
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 4 sep. 2019
    Kennisgeving van aanvullende informatie, informatie over een onvolledige procedure of rectificatie
  • 24 jul. 2019
    Aankondiging van een opdracht