Terug naar overzicht
18 aug. 2021 - Aankondiging van een opdracht

Aanschaf (vervanging) Omnichannel Marketing Tool

Vrije Universiteit Amsterdam
Inschrijven op deze aanbesteding is niet meer mogelijk
Omschrijving
De opdracht betreft de aanschaf (vervanging) van de huidige Omnichannel Marketing Tool van Selligent. Omnichannel is een cross-channel contentstrategie die organisaties gebruiken om gebruikerservaringen te verbeteren en betere relaties met hun publiek te creëren via alle mogelijke contactpunten. Bij Omnichannel zijn communicatiekanalen en hun ondersteunende middelen ontworpen en georganiseerd om samen te werken. Omnichannel regelt de integratie en orkestratie van kanalen, zodat de ervaring van het betrekken van alle kanalen die iemand gebruikt, even efficiënt of prettiger is dan het afzonderlijk gebruiken van afzonderlijke kanalen. Omnichannel vervangt multichannel en omvat kanalen zoals fysieke locaties en omgevingen, e-commerce, mobiele applicaties, sociale media en opkomende formaten zoals augmented en mixed reality of dynamisch gepersonaliseerde video.

Details

Juridisch kader
Aanbestedingswet 2012
Type opdracht
Diensten
Aard van de opdracht
Overheidsopdracht
Procedure
Openbaar
Trefwoorden
Omnichannel
Hoofdopdracht (CPV-code)
72000000-5 IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning
Bijkomende opdracht(-en) (CPV-code)
48500000-3 Communicatie- en multimediasoftware
79340000-9 Reclame- en marketingdiensten
Plaats van uitvoering (NUTS-code)
Groot-Amsterdam (NL32B)
TenderNed-kenmerk
267538
Referentienummer
CM Omnichannel Marketing Systeem
PB/S nummer
2021/S 161-424176
Europees of nationaal
Europees

Planning

Aanvang opdracht
1 dec. 2021
Voltooiing opdracht
30 nov. 2026
Sluitingsdatum
27 sep. 2021, 10:00

Gerelateerde publicaties

  • 29 sep. 2022
    Aankondiging van een gegunde opdracht
  • 18 aug. 2021
    Aankondiging van een opdracht